tirsdag 15. september 2009

naughtyshadows

Ja, i dag skal jeg og kari (Vermillionblue.com) til Ns i drammen,
selin skal stå modell og må derfor prøve klærene først så hun ikke får klær som er en str for stor eller for liten. iiiiiih jeg skulle ønske jeg hadde penger til å kjøpe noe, bare 1 ting >_< men jeg har nada penger *gråte* jeg syntes veldig synd på meg selv!!! dra på ns uten penger....VANSKLIG!!! men men, jeg får stå modell i pene klær og får pene bilder for kari er så sinnsykt flink med kamera =D jeg tror dette kan bli en bra dag, selv om vaget i går har redusert humøret mitt for dagen, norge ser ut til å bli mer og mer latterig for vært valg år -_- jeg får gå å sminke meg ferdig og  komme meg av gårde ^^ opptaterer i kveld eller i morgen ;)


oh btw, hadde tekt meg en av 3 valg:

1.  Link til sko

2.  (usikker hvor mye jeg greier å gå med tynn hel! Link til sko

3.  (har lyst på disse i kne høye også!) Link til sko  


fortell gjærne din mening ^^

0 kommentarer: