torsdag 24. september 2009

Naughtyshadows shoot Del.1

Jah sto opp tidelig var på togstasjonen 30 min fortidelig -_- men sto å venta, så ble klokka 10 over 9 og fikk beskjed om at vi skulle møtes utenfor ved tigeren, *sukk* jaja... uansett, makup artist og greier, men jeg må ærlig innrømme at jeg kunne mer om sminke enn henne, men hun har nettopp begynt skolen da etter hva jeg fikk med meg så da er det unskyldt!! Shoten var med Kari Bye (sisterbone på nettby) Fotograf og modell. og Katrine kirkeby (Sailorsin på nettby) dem begge ble sminket fikset på av make-up artisten, så hadde vi på alle di Lekkre snadder bitene fra Naughtyshadows. Gud jeg vil kjøpe alt jeg hadde på meg -_- nesten alt om ikek annet. greide ikke motstå og kjøpte meg fluffies også hehe ^^ elsker dem =D rawr....

Make me prrr....
 

Her er 2 bilder fra shooten i dag ^^ det kommer vel fler men ikek i dag!

I morgen skal jeg være fotograf for kari og kari skal modelle seg =D
tror det også kan være ganske så morsomt, kjenner livs lysten min kommer tilbake<3
Takk Tone for at du valgte meg som en av dine heldige modeller,
jeg nyter vært sekund av det!

0 kommentarer: