lørdag 4. juli 2009

Første uke av ferien

Fritisd problmer.no christ for en kjedelig dag :P sier seg selv når typen er ute å mekker på bil. jaja, i det minste har jeg han alle di andre dagene i ferien :P så skal ikke klage. bare så lite å finne på akkurat i dag. jeg vil bade :D men er litt usikker på om jeg tørr gå til bade stranda her i nærheten helt alene, jeg roter meg sikkert bort i skogen så god retnings sans som jeg har xD hahaha... annyways, nå flytter snart min kamerat Cato og Steffen til oslo for å studere, hurra, skal plage cato så ofte som mulig :P selv om han sikkert blir nok sliten av å studere pg slikt. etter 2 uker til med ferie skal jeg finne nytt sted å bo også søke jobber så det synger etter. for jeg er dritt lei hele NAV, di kan brenne i hælvete. misuner ingen som er avhengig av dem, di gjør jo feil hele tiden og hvem gårdet utover at di gjør en feil??? jo DEG!!! så nå er jeg lei, jobb jobb jobb....here i come!! :D Hittil i ferien har jeg og typen vært på sjøen i båten, det har vært fantastisk udugelig varmt. vi ble begge solbrente, men niklas var en rød hummer og jeg var bare litt sår her og der. ikke ordentlig hummer rød som han xD *mobbe litt* ble bare skikkelig brun :P ellers så ble Ingo og Linn Jeanette med ett døgn, grillet, badet og koste oss. det var super koselig. jeg og niklas var innom ett akvarie og så på sjø dyr, det var kjempe morsomt :D så på fredag 3.juli drev niklas og ingo å vasket og polerte bilen til niklas. så jeg og linn (jeanette) gikk å spiste is og sånt ^^, linn er kjempe koselig :D så grillet vi alle 4 og koset oss med mat, når jeg og niklas dro hjem for å se på kino (transformers) så høljet det ned med regn og lynet masse, haha gjett hvem som satt å furta over ny polert bil da xD hahaha... dakar liten.... transformers var morsom film den, men må ærlig si den første er definetift best!!! ;)

0 kommentarer: